Som et af vores helt faste rutiner, evaluerer vi løbende mange forskellige aspekter omkring hvordan vi kører studiet. En ting der har vores konstante opmærksomhed, er hvordan vi kommunikerer med og booker klienter; ventetiden der er på tider, svar, antallet af kommunikations platforme, etc. i relation med alle de andre aspekter af vores arbejde og levevis. Vi har over de sidste par år booket via e-mail og vores Facebook side, stort set i tråd med de 14 dages svarfrist der er listet på vores hjemmeside.
Facebook ændrer sig løbende, både i opsætning og algoritmer, hvilket til tider er frustrerende.
Oven i det, er der folk der skriver til hver vores private kontoer, Ivers kreative side, samt hans Instagram profil, hvilket alt sammen er rart, men når det kommer til booking og spørgsmål omkring alt der vedrører arbejdet, ender det med at blive en rodet affære for os at holde styr på.
Vores nuværende studie e-mail også stedet hvor vi har al kommunikation med leverandører, organisationer og andre kunstnere m.m., samt et ton af spam, og derfor har det hændt at en mail fra en kunde, som nu engang er de vigtigste vi modtager, drukner i mængden.
Derfor har vi besluttet at samle al kommunikation med klienter et sted, der har det ene eksklusive formål, samt afsat en fast periode hver måned hvor denne kommunikation kører fra os.
Så derfor bedes alle henvendelser fremover rettes til denne e-mail:
tas-booking @ outlook.dk
Vi tjekker dagligt, men besvarer kun spørgsmål og booking over de 7 sidste dage i hver måned.
Den eneste undtagelse til denne regel er eventuelle spørgsmål omkring heling, der kræver et hurtigt svar.